onsdag 27 oktober 2010

Godmorgon..

En ny härlig dag att vakna upp till*L*..Vädret idag ser ut att bli en mulen dag.Men vad gör det när man har hund:) Att få ta en promenad är så uppfriskande när detär kallt ute..
Hyllorna har kommit idag från Ikea! Wiiieeeee..Äntligen så ska det bi ordning här hemma på alla böcker & pärmar m.m...Så skönt att få ordning & ha allt på samma ställe..Billy hyllorna från Ikea är jättebra! Blir riktigt fint med glasdörrarna*L* Ska fixa till en läshörna framför hyllorna. Där mina två äldre fåtöljer ska stå med fårskinn..Håller på att leta en äldre golvlampa med tre skärmar. Tycker dom är såååå fina!
Alla mina böcker, fotoalbum, pärmar, pysselsaker..ja..allt! Ligger just nu ute i verkstan nerpackade i flyttlådor..I helgen ska dom in hit så jag sedan kan börja måla mina projekt ute i verkstan´;o)..
Nä nu ska jag ut på en långpromenad med våran hund!
Ha en härlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar