söndag 16 januari 2011

Sockerkoma..

Nu är det färdigt igen..haha..har precis tryckt i mej en marabou chokladrulle & en påse gott & blandat*L*
Det är ju såååå gott! Behöver extra energi innan jag fortsätter med att stoppa tillbaka sakerna i kallskafferiet!
Bra att ha någonting att skylla på...hihi...Blixthalka råder här på vägarna idag!! Körde max 30 in till stan idag. Hualigen..vad halt det var! Men som tur var så hade dom både saltat & sandat på tillbakavägen*L*...Nu ska jag ta mej en kopp java innan jag sätter igång med köket! Blir fint där inne ska ni veta*L*...Ska försöka att bli klar kallskafferiet idag. Skönt att få undan alla lådor & kassar med prylar & torrvaror som hör dit! Ska snabba på lite så jag hinner se  Solsidan  som börjar ikväll igen*L* Den är ju såååå bra..haha...Skrattar bara jag tänker på förra säsongen..haha...Det värsta av allt är ju att dom faktist finns ju på riktigt*L*...Ska bli så roligt! Nä nu ska jag logga ut & få någonting gjort...

Tjingeling på er så länge!

2 kommentarer:

  1. Men här var det längesen du skrev nu : )

    Tusen tack för mat och tårta igår!! Glömde ju tacka innan vi åkte. Det var som vanligt jättegott! : ) Kram kram!!

    SvaraRadera