torsdag 20 oktober 2011

Stygnen borta

Äntligen har jag fått tagit bort stygnen*L* Så skönt att man kan få börja duscha på egen hand...gubben har ju fått hjälpa till & det är inte roligt...haha...Men jag är fortfarande vädligt svag i handen men det är ju inget konstigt. Med tanke på hur fort det går att bli orkeslös när man inte är brukbar på ett tag så att säga. Men men..jag får börja träna lite lätt & passa mej för att belasta den med tunga saker. Får inte lyfta tungt på ca 4 veckor. Kan iallafall börja köra bil snart hoppas jag*L* Längtas så jag dör efter min gojänta!! Får inte heller lyfta henne på ett bra tag:(( Men när jag är på G igen så hoppas jag att hon kanske kan komma hit till fammo & bonusfaffen & sova en natt så hennes mamma& pappa får vila ut en helg:D På lördag blir hon 8 månader. Tiden går ju så otroligt fort. Det händer saker hela tiden.  Står inte på nu innan tösen börjar krypa & sitta, hon har ju tagit några krypsteg redan*L* Hon har även kommit upp i sittande några ggr också! Så det står nog inte på innan man får hänga upp sladdar m.m...haha...
Nu ska jag återgå till Änglamakerskan som är så spännande!! Har den på ljudbok så jag kan ligga & vila*L* Så himla skönt!! Ha en härlig torsdag alla vänner!

Kram Farmor Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar