onsdag 22 februari 2012

Grattis Agnes!!

Hualigen vad jag känner mej svag i kroppen:(( Tror bestämt att gubben min har smittat mej! Men men..den här tiden på året så är det många som blir sjuk!! Går ju massor med olika flunser av alla de slag...Så det är väl inte så konstigt att man åker dit så att säga...Man får kurera sej med honungste & dricka proviva & äta bappelsiner*L*

Idag fyller min gojänta 1 år!! Tänk att det redan har gått 1 år sedan hon kom till världen. Lycka!! Det är  stort att få vara farmor till världens goaste jänta...Hon betyder allt & är det bästa som finns!! Jag säger bara " Livets Efterätt!...mm. Sug på den ni...Är så stolt! Tänk att nu har hon börjat tagit sina första steg & utforska världen ovanför lixom:)) Jätteduktig! Hon går faktist långa metrar nu:)) Det står väl inte på innan hon springer runt som en virvelvind & drar i allt hon kommer åt*L* Hejdå lampsladdar & bordsdukar..m.m....haha....Så det gäller att se upp!  Så lillgumman inte får en lampa över sej när hon är & hälsar på hos farmor. Jag längtas tills det blir lördag & att jag ska vara frisk då när vi ska gratta ögonstenen med paket:))

Kram på er & var rädda om varandra! Farmor Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar