måndag 3 augusti 2009

Tillbaka från Oslo..
Har varit & hälsat på min underbara son & hans sambo...
Vädret kund3e ha fått varit bättre..men men..fick
trots allt en härlig "lillsemester" i allafall...provade Oslos
härliga mjukglass..
Den är den bästa glassen som jag har smakat!!!
Ni skulle bara veta hur god den var...Helt sagolikt underbar..mmmmmm
********************************************
Tidigare i sommar var jag & min storasyster på fikaturne
Vi åker runt på olika mysiga ställen..
Jättetrevligt & mysigt!!
Bilden här under är från
Växbokvarn utanför Rengsjö
i Hälsingland*L*
Otroligt gott fika där!!
Nu ska jag natta men lovar att lägga
upp fler bilder här om några dagar:)

Kramar & godnatt


1 kommentar:

  1. Synd att du inte kom hit på fika innan du åkte hem. Men vet du vad?! JAG SKA FÅ RENOVERAT IHELGEN I MITT VARDAGSRUM! Så underbart.

    SvaraRadera