tisdag 11 augusti 2009

Ont...

Jaha nu får jag fundera på att ta bort våran "uteliggare Sune"...*suck*..
Inge kul alls...Han högg mej i vaden igår :(...pga..jag klev på hans svans
när jag hängde tvätt...såg han inte..vips så satt han fast i benet..aj aj..vad ont det gjorde..
Så det blev akuten...stelkram & antibiotika..så idag är man lagomt pigg..*suck*
Svårt att ta beslut..han är ju trots allt en familjemedlem...som har haft det jobbigt innan
han flyttade till oss..men men...måste ta ett beslut snart!!
Jag älskar mina katter...sen så var det ju mitt fel..han har alltid varit rädd
om sin svans..eftersom någon har brutit av den när han var en "uteliggare" :(
Så han har ingen tilltro till oss männinskor...han har bott här i snart 5 år nu..
Han har aldrig varit dum på oss!!..Världens goaste & keligaste kissa när han får bestämma*L*..

Ja ja...vi får se hur det blir..inge kul om han skulle få för sej att hugga någon annan heller...

Vi får se hur det blir..*L*

Kramen

1 kommentar: