måndag 24 maj 2010


Heeeej!

Nu var det längesen jag bloggade!! Men nu är jag igång igen:))
Kommer att sätta in bilder & skriva ner vad som händer i hemmet & trädgården...
Det har hänt en hel del sen sist...
Fick ett växthus av min älskade son i höstas..som nu stnart är klart!!
Så till helgen kommer jag att inviga det med mina tomater paprika & äggplantor*L*
Ska bli såååå roligt att få sitta där & se ut över mina små odlingar:D...
Kommer att lägga singel runt på en mindre yta..
Så att jag får plats med odlingsbänkar & ett äldre symaskinsbord..Suck!!
Vad mysigt det kommer att bli få sitta där på förmiddagarna
med en kopp kaffe & lyssna på fågelkvitter & känna lukten av luktärterna..LIVSKVALITET!!
Jag har även fixat till en ny rabatt i höstas:)) Ska sätta ner en del perenner som fattas..
Men sen så är den klar!! Riktigt fin blev den*L*
Har flyttat runt massor med växter som växer här runt gården...
Jättebra när man kan ta till vara på det som finns så slipper man köpa. Blir billigt & bra!!
Ska bege mej ut & ta lite bilder som jag senare kommer att lägga ut här*L*
Ha det jättebra & ta vara på dom fina dagarna!
Så hoppas jag att ni skriver här så jag blir taggad av att fortsätta blogga*L*

1 kommentar:

  1. Hejsan Gumman!
    Kul att denna blogg återuppstått. Fortsätt nu för Guds skull med det här!
    Kramar!

    SvaraRadera