tisdag 25 maj 2010

Godmorgon
Att få vakna till fågelkvitter & sol är väl underbart*L*..man blir såååå glad i hjärtat!
Att ta med sej en kopp kaffe & sätta sej ute i sin egen trädgård är helt sagolikt..snacka om livskvalitet!
Man myser...mm...
Den långa hårda vintern blir bara ett litet minne..
Tänk vad man glömmer fort...Skönt!
Idag ska jag åka in till Iggesund & handla en ny pellis:)) Spaljepelargon!!
Jag älskar nämligen pelargoner!..Men många dog i år :(( Tyvärr!
Alla Appelblossom klarade sej & min stora ståtliga Mårbacka*L* Rosen verkar vara en tålig sort..den överlever jämt. Så nu blir det till att samla på nya sorter i år*L* har redan utökat familjen med en TulpanMårbacka..Skitsnygg:))
Kommer bilder senare idag. Nu ska jag fixa klart & få i mej frukost..
innan jag åker in till sjukgymnasten för att få akupunktur ...
Ha en härlig dag ute i sooolen*L*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar