torsdag 14 juli 2011

Bättre sent än aldrig

Det går lite trögt med inläggen nu när det är sommar*L* Men men..bilderna kommer snart att läggas upp från min &  syster ysters Fikaturne 2011:))LOVAR!!!..haha...Sommarvädret håller i sej & det är bra tycker jag med tanke på den långa vintern som var...har haft loppisen öppen i helgen & igår. Alltid lika roligt att träffa alla turister & vänner som kommer hit & besöker den! Måste säga att årets säsong är jättebra! Mycket folk & så handlar dom**L*..Så nu börjar det sina lite här & där på saker:D. Skönt att få bli av med både möbler & saker som man har samlat på sej genom åren..haha...Har haft många lådor i källaren & på vinden! Men nu så börjar det gapa tomt här inne! SKÖNT!! Nu är det bara att köpa lite nya saker så jag kan rensa ut lite mer från skåp & lådor till nästa år...haha....

Idag lunchade jag med min goaste svärdotter & fammos ögonsten*L* Therese hade handlat med sej sallad & dryck som vi smaskade på efter att Agnes hade ätit sitt mål*L* Jätteroligt har det vairt med besök! Skickade med dom några solvarma tomater från mitt växthus. Det är så ljuvligt att se på Agnes när hon ler  & pratar på sitt härliga vis! Det går ett lyckorus igenom mitt hjärta varje gång jag tittar på henne & hon möter min blick! Hon är så vacker*L*..Det händer mycket nu på kort tid...Hon växer så det knakar*L*.
Har redan börjat kika på en sandlåda & lite andra saker som är bra att ha här hemma;)). Jag älskar att skämma bort henne! Köpte ju förstås en kasse med kläder när vi var i Mora till henne*L* Jag kan inte låta bli lixom när man ser alla söta småkläder som hänger där överallt:-D. Turkost är ju min favvofärg så det slank ner ett sådant plagg oxå såklart!! Hoppas bara att mamma & pappa tycker om den lika mycket som farmor...hihi...
Idag har jag bara tagit det lungt. Orkade inte göra några "måsten" idag..ni vet..klippa vattna städa m.m...Så skönt att släppa allt ibland & bara "vara"...Ska fixa lite middag & gå en kvällsprommis med min håriga älskling sen blir det slappa i soffan hela kvällen*L*.

Ha en fortsatt trevlig kväll 

Kramizar Farmor Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar