söndag 26 juni 2011

Dax för årets fikaturne

Äntligen!!! Wiiiieeeeee....Ska jag & min syster yster åka iväg igen:)).Årets fikaturne blir till Dalarna*L*. Tällberg & Mora ska vi besöka..
Ska bli sååå roligt!! Vi kommer också att stanna till på loppisar efter vägen... &  ställen där man kan både äta & fika gott...Vi gillar ju hantverk båda två så nu har jag laddat plånboken..haha..så här ska det  shoppas massor med keramik*L*...Kommer att lägga ut bilder här när jag är hemma igen! Vi har så otroligt roligt när vi är ute...Det blir många skratt & roliga påhitt...haha..Vi är ju lite småtokiga när vi är ute på lixom...*skrattar*... Tällberg är sååå vacker! Vi var där & firade nyår min  man & jag. Så nu ska det bli jätteroligt att få se hur vacker det är på sommaren! Vi åker sedan till Mora & kollar in Zorn*L*..
Gäspar högt...ahhhhh...Näää nu blir det sängen nästa för imorgon ska jag upp tidigt & packa lite inför resan.  Vi syns här i slutet på veckan...

Kram på er
Fammo Irene

1 kommentar:

  1. När får vi veta hur det gick på fikaturnén då? Jag är nyfiken. :-)
    Hoppas vi får fint väder när jag kommer upp så vi får njuta av din trädgård å gofika förstås! :-)Lindha

    SvaraRadera