söndag 12 juni 2011

Loppis på logen öppen idag

Kommer att ha loppisen öpppen idag fast det är för varmt*L* Men men..får väl sitta i skuggan..haha...Men jag tycker det är så jobbigt för alla våra håriga vänner när det är så här varmt!! Hoppas bara att ingen stänger in sina hundar i bilarna!! Tycker det är så hemskt att det varje år händer samma sak..Att folk aldrig lär sej!! Lämna hunden hemma!...Jag polisanmälde en bilist i Sandviken för 4 år sedan! Bilen stog i gassande solsken med 25 + i skuggan...HUA!! Rutorna öppen bara typ 1 dec på varje sida...Ni kan ju tänka er hur varmt det var i den bilen!! Så när ingen ägare dök upp efter att jag hade lagt in blöta handukar m.m..så ringde jag polisen! Var faktist på väg att krossa rutan! Jag hoppas verkligen att jag ska slippa se hundar denna sommar som sitter inlåsta i bilarna!! 
 Nä nu ska jag ut & fixa lite innan jag öppnar*L*

Kram på er
Farmor Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar