lördag 4 juni 2011

Loppis med cafe

Så var denna dag slut*L*. Gick faktist bra idag trots stormvindar så skylten vid vägen stack sin kos...men men imorgon blir det nya tag*L*. Steg upp i ottan & bakade tre sorter...Blev uppskattat av fikagästerna som var här idag:D Kommer att ha kaffe med bröd på helgerna i sommar! Värt att prova tycker jag!!  Så att jag i framtiden kan helsattsa på att driva eget om det visar sej att det blir lite folk som hittar hit:))
Fick även sälja en del saker på loppisen. Det är så roligt när man kan göra någon glad! Vill därför ha låga priser på det mesta*L*..Tycker om att träffa folk & knyta an lite nya kontakter:)) Alltid lika trevligt när det återkommer folk som har varit här flera ggr...då känner jag mej nöjd!
Idag var det extra roligt när jag fick besök av några av mina vänner som kom hit & fikade*L*...
Min A fixade middag både igår & idag! Själv var jag för trött & helt slut efter allt jobb på logen & bakning...Så nu blir det snart en dusch ett glas vin & mys i soffan*L*..

Ha en fortsatt trevlig lördag
Kramar farmor Irene

1 kommentar:

  1. Tack för plantorna. Har satt dem i nya krukor nu. De bor ute på balkongen å trivs där. 22 grader fortfarande. Högsommarvärme här. :-) Kul att se köket också.
    Ha det gott.

    Lindha

    SvaraRadera