söndag 19 juni 2011

Regntunga skyar

Härlig helg trots att det har regnat & varit kallt!! Brrrr....Loppisen har flytit på bra!! Nice*L* Har fått packat upp mera i dag:)) Igår var vi på bio "Super 8 " Riktigt bra!! Gillar Steven Spielberg´s filmer*L*
Han har med olika budskap som jag tycker om i hans  filmer! Den här var både spännande &  full med effekter så man hoppade till mer än en gång..haha...Helt klart sevärd tycker jag! Nu blir det en bira & slappa i soffan med min A*L*. Ska se på Clintan ikväll*L* Jag tror nog inte att jag har missat en enda av alla hans filmer genom åren! Han har varit & är fortfarande  en av mina stora film idoler*L*...
Hoppas eran helg har varit lika bra som min har varit! Nu blir det att hoppa upp i soffan & myyyysa med min gubbe:))

Kram på er

Farmor Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar