söndag 18 december 2011

Äntligen!!

Så då kom äntligen snön!!...wiiieeee!! Blir så glad*L* Hoppas hoppas att det får bli en vit jul i år också!!Blir så mycket mysigare & roligare för alla barnen när snön är här! Idag har jag inte fått så mycket gjort*L* Bara degat i soffan & kollat film hela dagen...Gubben min han har fixat middag & gofika till sin lilla fru..haha...Så skönt att bara ta det lungt ibland. Igår mådde jag pyton efter julfesten i fredags. Vi var ute med min gubbes jobb på Wallmans:)) Jättebra mat & uppträdande. Vi hade så roligt. Tur att det inte blir allt för ofta som man springer ut på krogen. Min kropp klarar inte av det längre. Får ett bakslag som heter duga i några dagar. Men men det kan det vara värt ibland om det har varit trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar