måndag 19 december 2011

Godmorgon

Kikar ut & konstaterar att det vita fortfarande ligger kvar!!...*L*Jippi!!! Idag ska jag först till Kraftkällarn innan jag ska baka några gosaker till kaffebordet i jul. Typ min goaste chokladkola som jag vet är VÄLDIGT smarrig & poppis i min familj*L*.  Ingen julstress har jag heller & det är jätteskönt att få slippa den. Man hinner med det man ska göra iallafall. Jag tänder ljus & knäpper på radion & myser gärna en stund, med en kopp kaffe varje morgon innan jag äter frukost & tar en prommis med hunden.Man ska ta till vara varje minut & vara  i nuet & inte ödsla en massa tankar på negativa saker... För man vet aldrig hur nästa dag kommer att se ut... Jag är glad för allt som jag har & tar till vara på det som är just nu!

Kram på er säger farmor Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar