fredag 16 mars 2012

Äntligen fredag

Åhhhh..vilken solig & fin dag vi har!!! Dagen börjar som alltid med en långpromenad med min älskade vän Belize*L*Blir att dra "SugBritt" genom huset & fånga upp alla hårbollar från flocken som just nu ligger överallt!! Hualigen säger jag bara vad katterna & hunden släpper päls!!! Men men det är bara att städa & gilla läget*L*...
Ska bosätta mej i verkstan en stund senare idag så jag får klart mina projekt även där. Chiliplantorna väntar på att bli omskolade:)) Perfekt att ha växterna där ute i verkstan så man har dom att pyssla med medans färgen torkar på möblerna! Skönt för själen att få vara där ute & pyssla en stund. Jag hoppas att stolarna ska bli färdiga i helgen så jag kan påbörja att fixa klart nästa möbel. :)) Har som sagt många projekt på G där ute...*L*. Som måste bli klar så jag har lite att sälja till sommarens "LoppisPåLogen". Längtar till sommaren när jag får öppna logen. Så roligt att få se alla som strömmar hit & går härifrån med ett leende på läpparna.. när dom har fått med sej någonting som dom tycker om & som är billigt!! I år ska jag även sälja perenner & hemodlade växter.
Kommer inte att ha något cafe i år men att litet bord med kaffe & saft för självservering kommer att finnas som vanligt inne på logen.Skriver här när jag öppnar för säsongen*L*

Ha en trevlig helg & ta vara på solen om den är framme & njut av varje sekund!

Kramar Farmor Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar