tisdag 14 juli 2009



Heeeej!
Gu vad dålig jag är på att blogga...Får skylla på vädret..*L*..
Min magnolia blommar nu..Visst är den vacker...Luktar
himmelsk gott också...Ska sätta ut fler bilder snart.
Har en grönskande & blommande trädgård nu..*L*...
Det växer så det knakar....

Har öppnat upp Loppisen här hemma nu..*Loppis På Logen*..
Jättekul att ha nåt att göra...Idag har jag målat nya skyltar som ska
sättas upp i morgon...har öppet nästan varje helg..men ska börja ha öppet
under veckorna också..Många som är ute på Loppis rejs..under semester´n..
Jag älskar själv att gå på Loppis...*L*..Man kan göra några småfynd ibland...

Nu ska jag studsa i säng för imöra ska jag till verkstan & hämta mina nya skyltar..
Som håller på att torka...ska försöka att vara här lite mera*L*..

Sov gott alla..Puss

1 kommentar:

  1. Ja, inte är du duktig på att uppdatera här inte. Men ju roligare när man kommer hit och inte förväntar sig något å så har det hänt något. Fin magnolia.

    SvaraRadera