lördag 25 juli 2009

Regn Regn...
Efter regn så kommer solen..*L*..
Men när...
Håll till godo med några härliga foton så länge..
Ännu en ros som klättrar i pergolan
ihop med lavendel


Flocken..
Är det inte underbart..*L*
Här ligger dom & tuttar ihop
med Belize...
Gofisen....
Charmtroll...haha..
Han har flyttat nu...
till ett jättebra hem på landet ;-)
Älskar katterna & våran hund...
Nu har jag haft tur att våra bebbar har fått nya hem..
Utom en svart hane :-(
Jag hoppas verkligen att han också ska få komma till ett bra ställe..
På tisdag åker jag till Oslo med en hona...till min son*L*
Vad gör man inte för dessa go fisar!!
Nu ska vi strax åka in till stan & äta på Texas..*mums*
Så ses vi en annan dag här...
Kram & ha en fortsatt trevlig helg..*ler*

1 kommentar:

  1. Vi skulle varit till Oslo 17 maj, men blev inte av p.g.a vovven. Min särbos farbror bor i Oslo sedan många många år.

    SvaraRadera