onsdag 22 juli 2009

Sent som vanligt*L*

Jaha...då sitter man här & nattugglar igen..hoho..
Idag har *Loppis På Logen*
varit bra:-)
Mycket folk & fått lite bra tips...
Man träffar väldigt trevliga människor som är ute på loppisturne...
Många har ju semester nu..

Kvällen kom & jag har sprungit efter min "Klippo"
Jag undrar när våran gräsmatta tänker ta semester...hihi.
vad skönt det skulle vara..*Ler stort*..
Men men
man får ju som sagt motion...det är ju bra:-)

Andreas fixade en jätte härlig middag ikväll..*mums*
laxkotletter
i foliepaket med en massa gott i som grillades..
Till dom en härlig sallad ..
En kall cider var inte helt fel det heller..*L*
Sprang sen runt i trädgården & gav alla blommor
näring...
tog lite tid...
Eftersom man inte har en direkt liiiiten trädgård*L*...
När jag kom in senare så stod det
jordgubbar med vaniljvisp
& en kopp kaffe på bordet :-)
Han skämmer bort mej..*L*..
Men det är bara bra tycker jag..
Sen så älskar han att laga mat....

Men nu mina vänner blir det godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar