tisdag 29 mars 2011

Chokladbullar..*Yammi*

Vilken härlig promenad jag & min håriga älskling har varit ute på!! Men ack så skitig hon blir nu i detta härliga vårväder*L*..Ähh..man får stå ut ett tag nu tills det har töat klart & allt blir torrt & fint igen:))
Mina pellisar växer sakta..Ska plantera om dom så det blir lite fart på dom!! Men chilin & äggplantorna växer på bra!! Även mina tomatplantor har kommit upp en bra bit*L*..

Näää..nu ska jag ta itu med baket!! Chokladbullar blir det *L* Dom är ju sååå underbart goda!! Ska även fylla på hemma hos min son med familj;)) Dom har ju fikat upp fammos kakor så då blir det till att baka igen:))) Jag älskar att baka i vårat nya kök!! Det är så himla roligt!! Kommer att lägga ut receptet på min hemsida om dom blir lyckade! Ska ju prova ett nytt recept idag;))
Ha en forsatt trevlig tisdag mina bloggvänner!!

Äggplantor
Chilipeppar

Vit svartöga

Tomater
Kram Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar