torsdag 17 mars 2011

Godmorgon

Grått & lite trist väder idag..Laddar inför sista träningspasset med Frank Molina! Sen ska jag träna på egen hand:)) Har ju blivit så mycket bättre i mina knän!! Han har gjort underverk med mej ska ni veta!!
Så nu ska jag fortsätta själv & träna några dagar i veckan för att bibehålla det som jag har uppnått..Ska inrikta mej på att försöka att stärka upp nacken & armarna nu...

Ikväll blir det snickerikursen igen:D Längtas!! Ska fortsätta på underedet till mitt trädgårdsbord som ska stå färdigt till sommaren*L* Har även nya saker på G när  jag är klar:D...Ska göra egna insynsskydd till köksfönsterna*L*
Nu blir det en promenad innan träningen! Ha en härlig dag & mys & var glad...

                                                                                          Kramar Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar