torsdag 2 april 2009

Fånga dagen..

Absolut! Ska man göra det.. Fösöka iallafall i den mån det går..Jag lever i nuet..För vem vet hur nästa dag ser ut
Nej..Man ska ta vara på här och nu. Inte skjuta upp saker och ting. Leva här & nu..Fånga dagen..Är jätteviktigt för mej! Det är livskvalitet!
Njuta av alla intryck som våren kommer med.
Stanna upp och ta del av allt det härliga som sker där ute..
Inte gå miste om allt det sköna som händer..B la krokusar & vitsippor som snart kikar fram.
Suga in allt som händer och sker i naturen..
För snart är den förbi...Finns inget bättre än att få ta sitt morgonkaffe där ute i sin favorit stol och kisa mot solstrålarna..*L*...
Att höra fågelkvitter och se alla glada människor som springer förbi..Tänk vad våren gör med oss alla!..

Nu ska jag äta en sen frukost med min man. Sen blir det en lång prom. med hunden.

4 kommentarer:

  1. Fiiint krivet... Här är väntan lång... Efter lunch, är det snart det tro..
    Synd dom fick åka in så tidigt, och sedan blir det hela uppskjutet gång på gång p.g.a. akuta op. som självklart går före..

    SvaraRadera
  2. NU ÄR JAG FARMOR TILL EBBA... ♥

    SvaraRadera
  3. Undras just om du fått min andra kommentar här..
    Blev en liten Ebba. Allt väl, mer vet jag inte ännu..

    SvaraRadera
  4. Marcus ringde. Dottern var jätte fiiiin (självklart)
    född: 13.43
    vikt: 3640gr
    längd: 52cm

    SvaraRadera