onsdag 1 april 2009

Nu har jag nyss fikat gott bröd med en god kopp kaffe...
Är ett fika "monster"...*L*...
Går gärna på kondis när jag har tid.
Jag har mina egna "smultronställen" här i "Glada Hudik"..
som en gång i tiden var en Cafe´stad.
Men man kan nog säga att det lever kvar än..
Jag & min vänner gör ett besök då & då..

Tänk att våren har kommit! Äntligen!!..Härlig tid framöver..Det är nu
allt börjar..Bara snön vore borta nu.
Den kommer att smällta fort om bara värmen håller i sej..
Tulpanerna har redan börjat komma fram vid våran husvägg.
Man hör på fåglarna
att det är vår i luften..*L*..
Man blir så otroligt glad när solen tittar fram..Tänk vad den kan göra mycket!.
Det spritter i både kropp & själ.

Ska bege mej ner till källaren nu & måla klart mina hyllor till hallen & badrummet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar