fredag 3 april 2009

Väntar på svart färg!!..*L*...Min A är inne i stan & handlar...
Vill få klart hatthyllan idag!!..*suck*...Att det ska ta sån tid...
Men men.. den som väntar på någonting gott....*L*
Eftersom jag är "beroende" av det vita..se slitet ut...Ni vet..shabby c..
Just nu så målar jag om allt jag kommer över i sliten look..*L*...
Men kom nu så jag får bli färdig snart!!!
Har även fått lära mej att ha ett stor tålamod när det gäller min "göbbe.."

haha....Men jag älskar honom av hela mitt hjärta!!! Trots allt!!!...

Jag har lite choklad som jag tänker trycka i mej nu...man får väl ta och tröstäta lite
när man är suuur...=(...hihi..)
Har i allafall fixat klart hyllorna till badrummet!


Sött litet skåp där jag har
mitt smink & hårsnoddar m.m.
Har satt in tapeter bakom
gallret..*L*..






****************************************************************
Vaknar till en ny härlig morgon...

Tänk att när jag stod & fixade i ordning mitt morgonkaffe.
Så kikade jag ut genom fönstret..Såg kärleken spira där ute..*L*..
Två ekorrar som uppvaktade varandra..Hoppade från gren till gren..Sprang
över snön..Upp i nästa gran..."Följa John" kan man säga..*L*...
Härligt!!! När det spritter där ute mellan alla djuren också...Fåglarna
söker också sin partner. För att bygga sitt eget bo..Vi har
ett fågelträd utanför köksfönstret. Där är det full rulle..Man känner att det ligger i luften!! Mysigt!!
Nu ska jag läsa tidningen & dricka en kopp java. Sen blir det en lång vårprom. i det vackra
vädret.

8 kommentarer:

  1. Hej Moster

    Tack för alla härliga inlägg på våran reseblogg :) Har lite mycket nu på jobbet men ska försöka hålla mig uppdaterad på vad som händer hos dig.

    XO

    SvaraRadera
  2. Hej fiiinaste Moster!!!
    Snart är det vår. Även fast det verkar dröja här i Skellefteå. =)
    Hoppas ni har det bra och att vi ses snart!!
    Love you!!!
    Nina

    SvaraRadera
  3. Hej systeryster!
    Vilken fin blogg du har!Snart far vi på vår fikaturne!!! ...ostkaka mmm..."kropp & själ" behandling!! Puss & Kram

    SvaraRadera
  4. Hej systeryster!
    Vilken fin blogg du har!! Jag längtar till vår fikaturne!!!...ostkaka..mmm..många skratt..!! "Kropp & Själ"...Puss & Kram

    SvaraRadera
  5. Hej faster!

    Nu var det alldeles för länge sedan vi pratade! Och inte har jag fått veta om din bogg heller, fick ju leta mig hit från Nina-muttans sida... =)

    Ringer snart!!

    Puss!

    SvaraRadera
  6. Hej och välkommen in i bloggvärlden!
    Kul att du gillar min blogg! Du har ju redan en jättefin själv och vi delar tydligen samma intresse här!
    Har upptäckt att det snarare är en livsstil - eftersom jag i stort sett haft samma stil i hela mitt lite, med lite varianter.

    Ha en härlig helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Hej Du gamla granne!
    Kika in på min blogg så får du se underverket.. Var in och kikade idag..

    SvaraRadera
  8. Vad fint du gjort. Ja, det är snyggt med vitt och shabby.:-) Kram

    SvaraRadera