torsdag 2 april 2009

Vilken härlig dag det har varit..+ 13

Har varit ute på en långprom. med Belize (våran hund)..i det
vackra vädret..*L*..Sen har jag pysslat lite här hemma..
Har blivit klar med några hyllor & ett skåp till
badrummet..Hatthyllan blir nog klar ikväll hoppas jag..*L*..
Man får ta vara på solen & värmen nu på dagen. För man vet inte
hur länge det varar.. Disk & städning får vänta..Man hinner..
Det är mera värt att vara ute & ta vara på dagen.."Carpe Diem"..Ni vet..*L*..
Längtas tills att jag & min syster yster ska åka iväg på våran årliga"fikaturne"..
Det har blivit en tradition att åka iväg en v. på sommaren..bara vi.
Vi hade jättemysigt förra året..
Så i år blir det nya smultron ställen att besöka här i Hälsingland..
Vi har redan börjat planera in årets resa..*L*..
En bra "krydda" för både kropp & själ..
Jag kommer aldrig att sluta uppleva saker!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar