tisdag 3 maj 2011

Blåsigt

Hualigen!!!..Vad det blåser hårda vindar idag med...suck..Inget bra för min kropp...men men en prommenad blev det iallafall med hunden på fm..skönt när man är välklädd*L*..Måste hur som helst ha luft!! Inte blir det mycket gjort dom här dagarna..
Kikade in till pellisarna i växthuset i morse & dom trivs*L*..Har fläkten på dygnet runt! Får hoppas att vädergudarna kommer med sol & värme snart igen:D Dom har lovat bättre väder i slutet  av veckan!!

Näää..jag tror bestämt att jag ska köpa en ny mobil..En iphone får det bli!! Så jag kan blogga när jag  har lust & vart som helst*L*...Så krångligt nu när man är beroende av datan hela tiden:(( orkar inte lägga in bilder..Det tar sååå ,lång tid..HM...haha..snacka om att ha dåligt tålamod..Lite bortskämd har jag blivit med allt som finns idag ute på marknaden*L*...fast det är nog fler än jag som har blivit bekväm när det gäller dagens utveckling av apparater..hihi..
Så vi får väl se om det händer nått snart här hemma på den fronten*L*

Kramar Fammo Irene

1 kommentar:

  1. Ja fy fasen. Våren kom liksom av sig och det blev isvindar istället - även här. Man blev ju lite bortskämd med sommartemperaturerna vid påsk. Hoppas det kommer lite mer värme snart. Hoppas du hade en bra valborg med nära å kära.

    SvaraRadera