tisdag 17 maj 2011

Regn & hagelskurar

Suck!! Försökte att så lite frön...men vädret ville inte lixom vara stabilt:(( Så det blev bara bambupinnar som blev nedstucken idag..Tänkte fröså sockerärterna idag men det får vänta tills imorgon med fiberduk*L*..Vill ha tillbaka lite värme nuuuuu!..Fick en mysstund i växthuset iallafall på fm*L* Drack kaffe & läste morgon tidningen samtidigt kikade jag runt på alla mina pellisar m.m...det växer så det knakar därinne må ni tro:))  Är så lycklig att jag har ett växthus! Som min älskade son gav till mej för 2 år sedan i present*L*..Gulligt gjort av honom som visste att mammsen har suktat länge efter ett sådant:D..
Under promenaden med hunden kom det både regn & hagelskurar...Fast det var skönt iallafall..Som man brukar säga " Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder"..haha..dåligt! Jag vet..hihi... Nu är det dax att börja kika på vad vi ska äta till middag*L* 
Tingeling på ett tag!

Kramizar Farmor  Irene

1 kommentar:

  1. Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen, så passa på att gå in och anmäl dig:)

    SvaraRadera