måndag 23 maj 2011

Grillat lamm

Solsken hela helgen gör att man får en massa energi fast man har värk i kroppen*L* Vi har grillat lamm & druckit gott vin. Min gubbe har även gått på catwalken på stan i lördags:)) Han gick för Hudikgympan..han ska åka till schweiz med sin dotter som är med i truppgympan här i Hudik*L*
Där kommer det att vara truppgymnaster från hela världen! Så dom har jobbat hela året på att samla in pengar till resan. Därför så ställde gubben upp i lördags..*L*..
I går söndag så tog vi en lång skogspromenad med hunden & drack kaffe ute i det fria. Såååå mysigt det är att dricka kaffe ute till fågelkvitter & prasslande löv! Stanna även till vid kohagen & såg att fler kalvar hade kommit*L*. Dom är ju så otroligt söta!! Sen blev det lite pyssel i trädgården & grillning igen;)). Dagen avslutades med fika ute i trädgården med våra goaste grannar  & deras två barn*L* Ebba ville inte gå ifrån kaninen (Vickan) som blev väldigt poppis..haha..Hon tyckte också om att klappa & mysa med våran Belize*L* Mille han satt & myste i mammas knä. Han växer så det knakar..vad fort det går med dom små!! Agens är ju redan tre månader*L*..Tänk när hon ler mot sin farmor & jollrar då blir man ju så himla lycklig i sitt hjärta! I fredags när vi var där  & grattade min goaste svärdotter  var Agnes så mysig*L*...Gu vad jag älskar mitt barnbarn!! Hon är  det bästa som har hänt sedan Kim föddes*L*..
Det går inte i ord att beskriva hur det känns när man ser på henne & jollrar.. Man får ett sådant lyckorus i hjärtat lixom*L*...Hm...Jag kan bara säga *Livets Efterätt*!!

Kram på er Farmor Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar