tisdag 30 november 2010

Datorstrul

Vilket strul jag har med bredbandet! Kommer nytt nästa vecka från Telia..Suck! Så surt nu när jag vill lägga upp bilder från renoveringen:( Men men ni får vänta till nästa vecka ..*L*..Alla väggarna är klar & taklisterna är på plats! Det fattas golvsocklar & foder. Så när detta är klart så är det dax att måla*L* Sen är det bara att sätta in bänkskåp & sätta upp vägghyllor med fina konsoller. Har beställt en fläktkåpa i äldre stil som kommer om ca 2 veckor. Spisen hoppas jag ska komma nästa vecka. Vi ska beställa bänkskiva & skåp & luckor från Ikea. Allt finns hemma där så då ska det gå fort att få hem sakerna därifrån*L*. Har fått upp adventsstakar i v-rummet & sovrummen..Men det har inte blivit någon städning här än..haha..Det får vänta tills allt är klart här hemma! Men glögg har jag värmt på vedspisen så man får lite stämning*L* Luktar så gott ! Blir sååå mysigt med tända ljus & att få smutta lite på chili choklad glöggen uppkrypen i soffan med katterna & hunden...Så nu mina vänner så ska jag slappa & se lite på dumburken innan jag kryper i säng...Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar