tisdag 2 november 2010

Snickare på G..

Jaha då har den stora dagen äntligen kommit!! Wiiiieeeee..
Nu börjar den riktiga renoveringen på allvar! Lägger ut bilder här
snart som ni får ta del av under resans gång;)
Kim & Andreas rev allt innan snickaren kom i allafall det mesta..
Alla timmerväggarna kom fram..Så nu ska vi spara några
& på resterande väggar sätter vi upp panelskivor, ända upp till taket. Det kommer att
bli jättebra! Blev jätteglad att vi kommer att kunna behålla locktaket, som kom fram när dom rev ner skivorna i taket:)) Trodde först att vi skulle få byta men icke sa Nicke..haha..
Idag har dom hunnit med att regla upp & tätat ena väggen & öppnat upp till köket!
Ikväll ska vi plocka ur skåpen så att snickaren kan riva ner en till vägg imorgon..
Vi kommer att öppna upp runt murstocken så man kan gå runt den..*L*..
Måste bara berätta att min katt Toulouse har blivit sjuk & ligger inne på kliniken:(
Jätte ledsen att han inte är pigg & kry..men hoppas att dom snart ska få reda på vad det är för fel på min prins:(..så i morgon hoppas jag att jag ska få svar!
Nu vankas det snart middag här..Så ha en bra kväll alla ni som läser min blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar