torsdag 18 november 2010

Flunsan...

Fyyy vad jobbigt det är att vara sjuk...Har faktist inte haft någon flunsa på 15 år!!.Så nu är man klen må ni tro..Lever ju i vanliga fall med ständig värk..så nu när flunsan har slagit till med buller & bång så har värken blivit ännu värre än vanligt...Hualigen..Jag hoppas den är över snabbt..suck..Är inne på min 4:e dag:( Min gubbe var sjuk förra veckan så det är ju inte så konstigt att även jag drabbades..

Tur att snickaren är frisk & kry än så länge...peppar peppar ta i trä!! Jag hoppas verkligen att han får hålla sej frisk..Renoverningen beräknas bli klar på tisdag:D..Då är det bara att invänta målaren som jag hoppas kan komma snabbt så vi kan börja sätta in köket...Wiiieeeeeee! Vad härligt det ska bli att ÄNTLIGEN få mitt lantliga kök klart*L* En dröm som har blivit verklighet till slut! Ska bli såååå härligt att få laga mat & baka..Både jag & gubben gillar att dona i köket..Så nu kan vi vara där tillsamans utan att gå varandra på nerverna..haha...Näää nu ska jag sova & försöka pigga på mej så gott det går...Tur att man har hunden som värmer en i sängen...Så skönt det är med husdjur! Skulle inte kunna leva utan mina håriga vänner...Dom betyder så mycket!

Ha en forsatt härlig torsdagkväll...

1 kommentar:

  1. Uschå å fy för att vara sjuk. Ta i trä så har jag hittills klarat mig å hoppas jag får vara pigg å kry längen å väl. Härligt med nytt kök. Jag hoppas på ny bostad jag... Det där med hunden i sängen - ja du B är nog bra bortskämd hon tror jag;-) för min lillsnurk får då inte sova i sängen eller soffan han. Men så har han två fina bäddar istället. Vill inte ha extra tillsatser av grus å sand i sängen eller fästingar för den delen heller. :-D

    SvaraRadera