fredag 26 november 2010

Snöar

Tänk vad fint det blir nu när allt blir såååå vitt*L* Har fått invigt våran nya snöslunga!
Så nu kan jag få bort snön när min gubbe är borta på jobb! Äntligen!! Hade jättejobbigt med snön förra året..Men nu går det av bara farten*L* Wiiiieeeeee...

Full rulle på snickaren här hemma*L*. Köket börjar bli klart så nu har vi varit & beställt vitvaror. Ska beställa hem skåp & luckor från Ikea i helgen. Man får ju vänta ett tag innan allt kommer.. så det är lika bra att fxa det nu så att man slipper vänta allt för länge!
Målaren kommer hit så fort att snickaren är klar..som jag hoppas ska bli till veckan*L*
Var & handlade fina adventsstakar till mitt nya kök igår:D Har även fått tag på jättefina vita hjärtan som ska hänga i fönstren..Finns fina saker på Blomsterboden i Iggesund*L*.
Blir ju lite sent här hemma  i år med  adventspyntet..men vad gör det när man snart har sitt nya kök att laga mat & baka i *L*

Nu mina kära vänner ska jag äta frukost innan jag ska bege mej in till stan & uträtta lite ärenden..Tjingeling på ett tag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar